קורס מתקדם בשיטת סילבה, מכון סילבה ישראל

שיטת סילבה קורסים


אם הגעתם לכאן אתם כנראה יודעים או סקרנים לדעת מהי שיטת סילבה ואילו קורסים אפשר ללמוד במסגרת שיטת סילבה. לגבי שיטת סילבה - אתם מוזמנים לקרוא מהי שיטת סילבה (במאמר נפרד בשם זה שתמצאו בלשונית מאמרים באתר שלנו)... ואילו מתנות נפלאות היא נותנת לנו לחיים. במאמר זה נרחיב על הקורסים הנלמדים במסגרת מכון סילבה ישראל, הקיים בארץ מאז 1980.

מה כוללים הקורסים של שיטת סילבה הקיימים בישראל?

במסגרת מכון סילבה ישראל קיימים ארבעה קורסים:

  • קורס הדגל של שיטת סילבה – זה הקורס הבסיסי של השיטה
  • קורס שיטת סילבה לריפוי רוחני ואינטואיציה
  • קורס שיטת סילבה לבני נוער
  • קורס שיטת סילבה לילדים

קורס הדגל של שיטת סילבה

קורס זה כשמו כן הוא, קורס הדגל של שיטת סילבה הנלמד בכל העולם (118 מדינות)... מיועד לכל מי שעבר גיל 18. הקורס, נותן ארגז כלים עשיר, התנסות סופר חשובה ושיטה... כדי שיהיה לנו מוח מאומן "לעוף על החיים..

תארו לעצמכם, שיש לכם אפשרות לגרום למוח לתפקד במצב תודעה מיוחד, שבו אפשר לכוון אותו בקלות לעבר המטרות שרצינו (להרחבה- המאמר גלי אלפא), שאפשר להפעיל את היכולות המיוחדות שלו (ויש לו, להרחבה- המאמר שיטת סילבה לשליטה שכלית) ולממש את מה שאנחנו כל כך רוצים. נשמע מדהים, נכון? זה בדיוק מה שלומדים בקורס הדגל של שיטת סילבה. זה קורס מאד מעשי לאימון המוח, המלמד, צעד אחר צעד, איך לגייס את המוח כדי שיעזור לנו להגיע למטרות שחשובות לנו... והתוצאות... מאד משמחות!

ידוע שהמוח פועל במצבי תודעה שונים. יש למשל את מצב התודעה לחשיבה איכותית שמאפשר לנו לקבל רעיונות, פתרונות ודרכים יצירתיות להשיג דברים, או מצב התודעה כדי לרפא את עצמנו או אחרים... וכו'. כמו כן למוח יש חמש יכולות מופלאות המאפשרת לנו לשנות דברים שהתקבעו כמו הרגלים, התנהגויות, אמונות וכד'... לקבל מידע והדרכה מעבר למה שאנו קולטים בחושים הפיזיים... לקבל הכוונה מה לעשות כדי להגיע ממצב מצוי שלא טוב לנו בו למצב הרצוי לנו... ועוד.

כולנו נולדנו עם מצבי התודעה השונים ועם חמש היכולות המופלאות, אך לא כולנו יודעים איך להביא את המוח לתפקד בהם, במיוחד כשאנחנו זקוקים לכך הכי הרבה.... כשלא יודעים איך, אז מתפקדים ברמה בינונית או נמוכה יותר. זה מונע מאיתנו להשיג את היעדים שלנו, את מה שבאמת חשוב לנו ולממש את הפוטנציאל האמיתי שלנו. אם רוצים תפקוד מקסימלי... זה תלוי באיכות התפקוד של המוח. כאשר המוח מתפקד בתפקוד מקסימלי, הוא מאפשר לנו לתפקד טוב יותר תחת לחץ, להיות פרודוקטיביים מתמיד, לנהל את הזמן בצורה יעילה ורגועה ולהרגיש רעננים חדים ומרוכזים יותר. וכמובן... לממש את היעדים שחשובים לנו ביותר.

בקורס הדגל של שיטת סילבה לומדים להגיע למצבי התודעה המיוחדים, מתנסים בחמשת היכולות המיוחדות של המוח ולומדים איך למקסם אותן כדי להשיג הישגים מדהימים בכל היבט בחים שלנו: קריירה, זוגיות, מצב כלכלי, חיי משפחה ואנחנו עם עצמנו (רוגע פנימי, שמחה, מיקוד, ביטחון עצמי ועוד). משך קורס – ארבעה מפגשים בני ארבע ורבע שעות כל אחד (יש קורסי בוקר ויש קורסי ערב). הקורסים פרונטליים... ויש מתנה... אפשרות לחזור בחינם על הקורס כמה פעמים שרוצים כל החיים. הסיבות למתנה: בכל שלב בחיים יש אתגרים חדשים. עבור כל אתגר יש תוכנית פעולה שונה או טכניקות אחרות בשיטה שמתאימות (אמרנו כבר... ארגז כלים עשיר). אז תמיד אפשר לבוא כדי לרענן ולהחליט מה הטכניקות המתאימות למטרה הנוכחית בחיינו... אילו מהכלים כדאי להשתמש... ובאיזו תכנית פעולה לנקוט... כדי להתמקד במה שכרגע חשוב ולממש אותו. סיבה נוספת, ליווי: כל אחד מגיע עם יעד משלו לקורס שיטת סילבה. תוך כדי הקורס כבר מיישמים את הכלים הנלמדים על המטרה שרוצים להשיג. לא כל היעדים מסתיימים תוך חודש ויש רצון להישאר במסגרת "תרגולית" ולקבל ליווי תוך כדי עבודה על המטרה. סיבה נוספת... כמו שבכושר גופני יש צורך לתחזק מפעם לפעם את הכושר, אותו הדבר עם אימון המוח... יש חשיבות לתרגל. סיבה נוספת... לכל אחד מאיתנו קצב שונה בו הוא קולט ומטמיע מידע. מי שזקוק ליותר זמן... יכול ממש ללמוד ולתרגל כמה פעמים שירצה עד שהכל יוטמע...
והכל באהבה רבה מאיתנו.

קורס שיטת סילבה לריפוי רוחני ואינטואיציה

קורס זה מיועד לכל מי שלמד את קורס הדגל של שיטת סילבה ורוצה ללמוד טכניקות מתקדמות של ריפוי רוחני ואינטואיציה. קורס הדגל של שיטת סילבה נתן לנו ארגז כלים נפלא עבור כל תחום בחיינו ואיתו לבד אפשר "לשוט" ב-ביטחה. מטרת הקורס לריפוי רוחני ואינטואיציה היא לשדרג את מה שאנחנו כבר יודעים ולהתחבר לעוצמות הריפוי ולאינטואיציה ברמה גבוהה יותר...

למה זה טוב? כדי לעזור לעצמנו וליקרים לנו... ואם אנחנו מתחום הרפואה (מכל קשת המקצועות הרפואיים... רופאים, מטפלים, קונבנציונאלים, "אלטרנטיביים"/רוחניים, בשיטות מערביות, או אסיתיות...) אז כדי לעזור למטופלים שלנו.

אנחנו לא חייבים להיות מטפלים או מתחום הרפואה, כדי להשתמש בהצלחה בטכניקות ובכלים הכל כך מיוחדים, וגם לא בעלי יכולת אינטואיטיבית גבוהה במיוחד. כל מה שצריך זה רצון אמיתי לדעת, בכדי לעזור לעצמינו או לאחרים... כי הטכניקות פשוטות וקלות ליישום. כל אחד יכול ללמוד אותן ולהשתמש בהן.

מה לומדים בקורס סילבה לריפוי רוחני ואינטואיציה?

  • להעביר אנרגית ריפוי בעזרת ה"ידיים המרפאות" שלנו לאדם אהוב ולעזור לו להחלים.
  • להקל על כאבים בעזרת ריפוי מהיר
  • להשתמש בצלילי אלפא להרגעה, לחיזוק המערכת החיסונית והעצמת תהליכי הריפוי
  • להפוך מים רגילים למים מרפאים.
  • להגביר את הרצון של אדם אהוב לעזור לעצמו.
  • לקבל הדרכה אינטואיטיבית גבוהה.
  • להתחבר אל אנשים שקשה לנו לתקשר איתם ולהבין יותר את הצרכים שלהם.
  • למשוך אלינו סכום ספציפי של כסף
  • לעזור ליקרים לנו להתמודד טוב יותר עם מצבי קיצון
  • להשפיע אווירה טובה על עצמנו ועל אנשים אחרים

קורס שיטת סילבה לבני נוער

קורס זה מלמד את שיטת סילבה לבני הנוער בדרך שתואמת יותר את גילם ומתמקד בנושאים מעולמם שהכי מעסיקים אותם... תוך כדי שהם לומדים איך בעזרת מוחו מאומן על כל יכולותיו... ניתן להתמודד איתם או להגיע אליהם. בני נוער שמאמנים את מוחם בשיטת סילבה יוצאים אחר כך לחיים עם יתרון משמעותי על פני חבריהם שלא... ומרגישים הרבה יותר טוב ובטוחים להתמודד עם אתגרים שהחיים מזמנים להם.
מה לומדים בני הנוער בשיטת סילבה?

  • איך להירגע ולפעול ברגיעה במצבי לחץ
  • איך להתמודד עם כעס, פחד ורגשות אחרים לא נעימים
  • איך לחזק את הביטחון העצמי ואת תחושת הערך (להרגיש שווים ורצויים)
  • איך לחזק את היכולת החברתית ואיך להתחבר עם נערים ונערות שרוצים להיות חברים איתם
  • איך להשיג מטרות ממש חשובות (לימודים, ספורט, חברים, משפחה, כסף, תכונות ותגובות...)
  • איך לשפר יחסים ואיך לקדם את חיי האהבה.
  • כמובן איך לאתגר את המוח ולמקסם את היכולות שלו יותר ויותר

בני נוער שלמדו את שיטת סילבה והשתמשו במה שלמדו, מספרים איך החיים שלהם השתנו ונעשו טובים יותר: הרבה יותר חדים ומפוקסים... הרבה יותר רגועים ונינוחים... הרבה יותר מלאים באנרגיה וחיוניות... ומאד מאד שמחים ואופטימיים. למה? כי הם כבר יודעים מה אפשר לעשות במקום לדאוג, במקום להילחץ, במקום לרצות לברוח ולהתחבא. יש ידע, יש כלים, יש דרך אחרת לעשות את הדברים... וזה מצליח מאד! וזה מביא לתוצאות! וזה נותן תחושה מאד טובה! לא במקרה קורס שיטת סילבה לבני נוער נחשב בעולם כ - קורס העצמה אישית לנוער.

קורס שיטת סילבה לילדים

קורס זה מלמד את שיטת סילבה לילדים שגילם בין 7 וחצי ל13... בצורה שמתאימה לילדים – חווייתית – ומתמקד בנושאים מתוך עולם הילדים. מאד חשוב לילד מגיל צעיר לדעת "מה" לעשות ו"איך"... במצבים שונים בחיים... כי ילדים רבים חווים במהלך הילדות קשיים שונים ואתגרים רבים ומגוונים כגון: חרדות, פחדים, חששות, חוסר ביטחון, דימוי עצמי נמוך, קשיים בלימודים, קשיים חברתיים ועוד. פעמים רבות הם מוצאים את עצמם מתוסכלים וחסרי אונים, מול אתגרים שאין להם כלים להתמודד איתם. דברים רבים אינם נלמדים בבית ספר והורים רבים אינם יודעים כיצד לעזור לילדים ולסייע להם עם האתגרים השונים לרבות מתן כלים מתאימים להתמודדות.

השיטה שחוזה סילבה פיתח ונלמדת בקורס הילדים מאפשרת לילדים להשתמש באוצר הטבעי שלנו – במוח - בצורה שונה ממה שאנו מכירים, בצורה שבה הגאונים משתמשים בו. השיטה מאפשרת לילדים לסמוך על עצמם, על היכולות שלהם... שיהיה להם הידע ויהיו להם הכלים להתמודד עם כל אתגר, להרגיש ביטחון עצמי ודימוי חיובי, מבלי לחוש צורך לרוץ מיד לבקש עזרה ובלי להיות חסרי אונים ולהרגיש לא שווים.

בקורס של שיטת סילבה הילדים לומדים לכוון את המוח להצלחה, להשיג את הדברים שהם רוצים ולהרגיש טוב עם עצמם. הם לומדים דבר ראשון איך להירגע... איך להשקיט את כל הרעש, המתח והלחץ כתוצאה ממה שקורה סביבם. בעזרת קורס שיטת סילבה לילדים, הילדים מרגילים את המוח שלהם לוותר על האוטומט של הלחץ והדאגה. שיטת סילבה גם מאמנת את הילדים כיצד לעזור לעצמם במצבים של פחד, כעס, דאגה ועוד. לאחר הקורס הילדים יודעים איך אפשר בעזרת המוח להשיג דברים רבים כגון:

  • להשיג חברים טובים שמתאימים להם
  • להיות שייכים לחברת ילדים (בכיתה, בחוג, בתנועת נוער, בשכונה...).
  • להצליח בלימודים ובמבחנים
  • לשפר את הזיכרון והריכוז
  • כיצד לחזק ביטחון עצמי והערכה עצמית
  • לשפר הישגים בספורט
  • לשנות הרגלים לא רצויים
  • לשפר יחסים עם בני המשפחה
  • לחזק קשרים חברתיים
  • ועוד נושאים חשובים מעולמם

ילדים שלמדו את קורס שיטת סילבה לילדים והשתמשו בכלים שקיבלו כאן מספרים על העצמה משמעותית הכוללת: חיזוק הביטחון העצמי, תחושת ערך גבוהה יותר, על כך שידעו שיש להם יכולת להתמודד עם קשיים שעלו וצצו... בין אם בלימודים... בין אם במשפחה... בין אם חברתית... ואפילו אם חלו לפתע. יתרה מכך, ילדים שלמדו את קורס שיטת סילבה לילדים בהיותם ילדים בעצמם, כשהתבגרו והפכו להורים, נתנו במתנה את הקורס לילדים שלהם.

שיטת סילבה - קורסים בשיטת סילבה

במכון סילבה ישראל יש מגוון רחב של קורסים לכל הגילאים... כי מה שלומדים בשיטת סילבה צריך בכל גיל וזה חוצה, תרבויות, עמים, דתות ומגדרים. כולנו בני אדם שרוצים ליהנות מחיינו ולהרגיש טוב עם עצמנו ושיהיו לנו הידע והכלים לצלוח בהצלחה את אתגרי החיים. וזה בדיוק מה שנותנת שיטת סילבה ואת זה בדיוק אפשר למצוא בקורסים של שיטת סילבה.

אז הצטרפו גם אתם

מוזמנים ומוזמנות לדבר איתנו ולראות כיצד אפשר לעשות שינוי אדיר בחיים. לשיחת התאמה ללא עלות תירשם בלינק הבא: https://abcdefgh.ravpage.co.il/sicha?ref=Aa

לפרטים נוספים ולתיאום שיחת ייעוץ התקשרו אלינו:

בטלפון: 03-6025756, 052-5366133

במייל: silva.liberman@gmail.com





למידע נוסף

השאירו פרטים ונציג של מכון סילבה יחזור אליכם בהקדם:




    למידע על הקורסים והסדנאות שלנו

    השאירו פרטים ונציג של מכון סילבה יחזור אליכם בהקדם:



      x
      סייען נגישות
      הגדלת גופן
      הקטנת גופן
      גופן קריא
      גווני אפור
      גווני מונוכרום
      איפוס צבעים
      הקטנת תצוגה
      הגדלת תצוגה
      איפוס תצוגה

      אתר מונגש

      אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

      סייגי נגישות

      למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

      רכיב נגישות

      באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.