קורס לנוער בשיטת סילבה, מכון סילבה ישראל

קורס לנוער בשיטת סילבה



להצליח יותר - זה הכל בראש

להיות מקובל או רצוי חברתית, להרגיש מעולה עם המראה שלך, לחוש ביטחון עצמי לחוש שווה, להצליח בלימודים, "לחיות בשלום" עם ההורים ועם "חוקי הבית"... כל זה מתחיל ונגמר בראש. מה שיושב בראש... גם אם זה לגמרי לא במודע שלנו... קובע מי אנחנו... מי נהיה... כמה נצליח... ואיך אחרים יראו אותנו.
" אז אכלתי אותה! כי מה שיש בראש מאד קשה או בלתי אפשרי לשנות!!!" זה מה שרבים מאמינים ובהתאם לכך מקבלים החלטות ופועלים: יש כאלה שמתחברים ל"בעלי כוח" ומרצים אותם על כל צעד ושעל, רק כדי שיישארו רצויים חברתית... או יקבלו בתמורה "הגנה" מהתעללות. אחרים שלא אוהבים את הנראות שלהם, ינסו לאמץ לוק מיוחד או להתחבר לחבורה שיש לה לוק ייחודי, או ינסו נואשות לשפר את המראה החיצוני בכל אמצעי. ויש כאלה שיקבלו החלטה לנשור מהלימודים, כי למה להתאמץ אם היכולת "נמוכה" (לדעתם) בעוד שאחרים שמתקשים בלימודים ורוצים עדיין לקבל הכרה חברתית... ינסו להפוך לליצני הכיתה או למפריעים התורנים בדרגה שמציקה למורה אבל משמחת את חבריהם.
כך או אחרת, כשלא יודעים עובדות מוכחות, משלמים מחיר גבוה.
המוח שלנו עוצמתי. ואם מכירים את היכולות שלו ויודעים להשתמש בהן... השמיים הם הגבול. אפשר לראות במוח מעין מחשב טבעי ומופלא, שיכול לעשות עבורנו דברים שאף מחשב, אפילו המשוכלל ביותר בעולם... לא יכול לעשות. יש לו יכולות שהוא מעמיד לרשותנו כדי לעזור לנו להפוך דברים שחשובים לנו לאפשריים, לחלק מהחיים שלנו... אבל לשם כך עלינו להכיר אותם ולדעת להשתמש בהם. בנוסף בדיוק כמו במחשב, גם את המוח מפעילות "תוכנות" – המחשבות שלנו. יש מחשבות שעוזרות לנו להצליח ויש מחשבות שלא. חלק מהמחשבות שלנו מפעילות אוטומטים של פחד, של כעס, של דאגה, של חוסר אונים או תסכול ועוד. והאוטומטים האלה לא מאפשרים לנו להצליח! הם לא מאפשרים לנו להרגיש טוב עם עצמנו.

אז הגיע הזמן להחזיר את הכוח והשליטה על החיים שלנו לידיים שלנו.
בקורס של שיטת סילבה אתם לומדים להכיר את היכולות המופלאות שיש למוח... איך להפעיל אותם כדי לכוון את המוח להצלחה, להשיג את הדברים שאתם רוצים ולהרגיש טוב עם עצמכם. אתם גם לומדים לשנות את ה"תוכנות" שמפעילות אוטומטים שלא מאפשרים לכם להצליח ולהיות מי שאתם באמת או מי שאתם שואפים לגדול להיות... ולומדים ליצור במקומם "תוכנות" מעצימות שפותחות את הדלת למה שתמיד רציתם.

 

מהלך קורס לנוער של שיטת סילבה

בקורס שיטת סילבה לנוער אנחנו לומדים להכיר את המוח, מספקים לו את התנאים לפעול במקסימום שלו, ולומדים איך להעצים את היכולות שלו יותר ויותר. ממש כמו באימון ספורט, עושים ממש אימון למוח כדי להיפטר מכל צורת החשיבה וההתנהלות שהביאה אותנו להרגיש לא טוב עם עצמנו, עם היכולות שלנו ועם מה שאנחנו חווים.
השלב הראשון שלומדים בקורס שיטת סילבה לנוער הוא כיצד להפטר מכל הסטרס שהצטבר אצלנו בצורת: מתחים, לחצים, דאגות, כעס, תסכול, חוסר אונים ועוד... ואיך להעלות את רמת הרגיעה. לומדים גם איך להישאר רגועים במצבים מלחיצים כמו מבחנים, תחרויות, הופעות מול קהל, דיבור מול כל הכיתה. לומדים גם סימן מיוחד כדי להישאר רגועים ולפעול טוב יותר כשמפחדים, כשכועסים, כשמרגישים חוסר בטחון, בושה, אשמה, דחיה ועוד..

מה לומדים בקורס לנוער של שיטת סילבה?

• להרגיש רגועים יותר ולהגיב בצורה רגועה יותר
• לרכוש חברים ולהיטיב את המצב החברתי
• לקלוט חומר בקלות
• לזכור טוב יותר
• להצליח בלימודים ובמבחנים
• לפתח הערכה עצמית ובטחון עצמי
• לשלוט בכעסים
• להתגבר על פחדים וחרדות
• להתוודות על אהבה בפני בן/בת שאוהבים ב"טלפתיה" ולבדוק האם...
• לפתח יחסים טובים יותר עם אחים, הורים...
• איך לכוון המוח למטרה בכדי להצליח
• ועוד הפתעות

עם מה יוצאים בסיום הקורס לנוער?

בסיום הקורס לנוער של שיטת סילבה, יהיו בידכם חוברת עם כל הטכניקות שנלמד ו3 קבצי שמע כדי להמשיך ולתרגל. כמו כן תקבלו המלצות איך להמשיך והזמנה חמה עם פרטים איך להיות בקשר בכדי להתייעץ על כל דבר ועניין שנלמד בקורס לנוער של שיטת סילבה. אתם גם מקבלים תעודה שמאפשרת לכם (עד גיל 18) לחזור על הקורס בחינם על מנת לחזק ולרענן את תכני הקורס.
בני נוער שהשתתפו בקורסים ב"שיטת סילבה ישראל" למדו איך להתמודד עם מצבים שונים וכיצד להגיע להישגים שנראו להם מעבר ליכולתם. כשחזרו לרענן (בחינם) את הקורס סיפרו איך שיטת סילבה ליוותה אותם בכל מיני מצבים ותמיד היא היוותה עוגן עבורם שבעזרתו צלחו סיטואציות קשות ולא נעימות ו/או הגיעו לדברים חשובים בחיים.
חלקם משהפכו הורים בעצמם... שלחו את ילדיהם ללמוד את קורס הילדים של שיטת סילבה ואחר כך את קורס בני הנוער... כי, לדבריהם, זאת המתנה הטובה ביותר שהם יכולים להעניק לילדים לחיים.
מדהים, נכון?...
אז אם גם אתם מעוניינים להצליח במה שחשוב לכם, להפוך את המטרות שלכם לאפשריות עבורכם ולהרגיש טוב עם עצמם ועם מי שאתם... תנו לעצמכם מתנה מיוחדת לחיים: את הקורס לנוער של שיטת סילבה.
צרו איתנו אתם וההורים עוד היום קשר:
נשמע מדהים נכון?
מוזמנים ומוזמנות לדבר איתנו ולראות כיצד אפשר לעשות שינוי אדיר בחיים. לשיחת התאמה ללא עלות תירשם בלינק הבא: https://abcdefgh.ravpage.co.il/sicha?ref=Aa
לפרטים נוספים ולתיאום שיחת ייעוץ התקשרו אלינו:
בטלפון: 03-6025756, 052-5366133
במייל: silva.liberman@gmail.com



למידע נוסף

השאירו פרטים ונציג של מכון סילבה יחזור אליכם בהקדם:




    למידע על הקורסים והסדנאות שלנו

    השאירו פרטים ונציג של מכון סילבה יחזור אליכם בהקדם:



      x
      סייען נגישות
      הגדלת גופן
      הקטנת גופן
      גופן קריא
      גווני אפור
      גווני מונוכרום
      איפוס צבעים
      הקטנת תצוגה
      הגדלת תצוגה
      איפוס תצוגה

      אתר מונגש

      אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

      סייגי נגישות

      למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

      רכיב נגישות

      באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.