קורס העצמה אישית, קורס העצמה עצמית, שיטת סילבה
קורס העצמה אישית

קורס העצמה אישית

העצמה אישית יכולה להיות מוגדרת כתהליך שבו אנחנו משיגים שליטה על החיים שלנו, על האמונות  ועל המעשים שלנו. ממש הופכים ל"כותבי התסריט" של חיינו. התהליך הזה של ההעצמה האישית, מתחיל בהבנה עמוקה של כל אחד מאיתנו את עצמו: מה החוזקות שלי ומה החולשות שלי… מהם הערכים שלפיהם חיי מתנהלים… ומה המטרות שאני רוצה להשיג. כשאנחנו יודעים זאת אז קל לנו יותר לעבור לצעד הבא:

  • להבין מהו הידע החסר לנו כדי להצליח… ללמוד אותו ולהרחיב את הידע שלנו
  • להחליט אילו כישורים ומיומנויות כדאי לנו לפתח ולהתמקד בהן
  • להחליט מה לחדד, מה להעצים, ובמה לא לגעת ושיישאר כמו שהוא.

העצמה אישית היא ממש מסע של צמיחה וגילוי עצמי.

העצמה אישית ומסוגלות עצמית

העצמה אישית  מחייבת גם פיתוח מסוגלות עצמית. מסוגלות עצמית, היא אמונה חיובית בעצמנו וביכולות שלנו… היא הביטחון שיש לנו ביכולתנו להצליח במצבים ובתחומים ספציפיים. כשיש לנו מסוגלות עצמית השמים הם הגבול. לכן העצמה אישית כרוכה בפיתוח מסוגלות עצמית, שזה אומר בין היתר: התגברות על ספק עצמי, זיהוי ושינוי אמונות מגבילות והפיכתן למעצימות והחלפת דיבור עצמי שלילי בחיובי.

העצמה אישית וחוסן

העצמה אישית כרוכה גם בפיתוח חוסן יכולת עמידה בלחץ מבלי להישבר ויכולת להתאושש רגשית נפשית ופיזית ממשברים ומצבים קשים. בחיי היום יום כשהכל "זורם" לנו, אנחנו מרגישים מספיק טוב עם עצמנו ומרוצים מההישגים שלנו. אבל ברגע שאנחנו רואים שאחרים מצליחים יותר מאיתנו, או שאנחנו נכשלים ולא מצליחים להגיע למה שרצינו, אז… משהו בתחושת הביטחון שלנו נסדק. אדם שיש לו את הכלים, הידע והחוסן הפנימי, מצליח לייצר בתוכו העצמה כדי להמשיך קדימה… בעוד שמי שאין לו – פשוט נשבר. החוסן הרגשי מאפשר לנו להתמודד עם אתגרים, חוסר הצלחה ולחץ מבלי להיות מוצפים בקלות או לאבד את שלוותנו. זה כולל ללמוד מכישלונות, להסתגל לשינויים, לעמוד איתן באמונות ובערכים גם מול מצוקה או לחצים חיצוניים, להתמודד עם משימות נפשיות תובעניות ולנווט קונפליקטים או אינטראקציות קשות בביטחון ובכבוד.

העצמה אישית היא כמו שיש לנו מצפן משלנו לנווט בחיים… ואנחנו לוקחים אחריות לנווט את הספינה שלנו במקום לשוט עם הזרם. אנשים רבים שנעשו מודעים לחשיבות של העצמה אישית, מחפשים ללמוד את הדברים במרוכז, עם הדרכה מתאימה וליווי אישי אם אפשר. הבעיה שהעצמה אישית היא תהליך לכל החיים… בעוד שקורס אינו כזה. למשבצת הזו נכנס הקורס של שיטת סילבה – קורס לכל החיים שהינו קורס להעצמה והעצמה אישית.

קורס העצמה אישית של שיטת סילבה

קורס שיטת סילבה נחשב לקורס העצמה אישית מכיוון שמטרתו להעצים אנשים לנצל את מלוא הפוטנציאל שבנפשם ולהשיג צמיחה והצלחה אישית. השיטה פותחה על ידי חוזה סילבה בשנות ה-60 ונלמדת כיום ב118 מדינות ברחבי העולם. שיטת סילבה מבוססת על האמונה שלכל אדם יש את היכולת לשפר את חייו באמצעות רתימת כוח המוח שלו. למוח יש את הכוח להוביל אותנו בהצלחה ליעדים שלנו אם נאמן אותו לכך ומה יותר חשוב מלאמן אותו לרווחתנו?

אחד ממרכיבי הליבה של שיטת סילבה הוא להסיר כצעד ראשון את הסטרס והשפעותיו "מהמשוואה" ואז להשיג מצב של מודעות נינוחה ובהירות מנטלית מוגברת, המכונה לעתים קרובות "רמת תודעה אלפא", שבה אנחנו יכולים:

  • לנצל את כוח תת-המודע שלנו, כדי לבצע שינויים חיוביים (בהתנהגות, באמונות, בהרגלים).
  • להביא לאינטואיציה מוגברת.
  • לחדד את יכולות פתרון הבעיות וניהול המתחים.
  • לרפא את הגוף ולחזק את הבריאות.
  • לשפר את הזיכרון והריכוז.
  • לממש יעדים בתחום הכלכלי, חברתי, יחסים, בריאותי, אישי וכו'.
  • ולהביא לשיפור עצמי.

תלמידים רבים של שיטת סילבה מדווחים כי חוו מגוון יתרונות כולל אנרגיה וחיוניות מוגברות, שינה משופרת והפחתת מתח חרדה ודאגה. שיטת סילבה היא כמו לפתוח תיבת אוצר של כלים וטכניקות מנטליות, שמנחות אותנו איך להשתמש בכוח המוח שלנו בצורה רגועה וממוקדת למטרות השונות שלנו – ולהצליח.

קורס שיטת סילבה יכול ללוות אותנו כל החיים בשלבי ההתפתחות השונים שלנו ולעזור לנו להגיע לתוצאות שרצינו.

איך קורס שיטת סילבה מביא להעצמה אישית?

שלב א בקורס העצמה אישית

העצמה אישית מאפשרת לנו לשפר את הכישורים והמיומנויות ולהרחיב מאד את הידע שלנו. זה דורש מהמוח להפעיל כישורים שונים ולהיות במיטבו… כדי לקלוט, להבין ולזכור את המידע… להתנסות… ולשפר מאד את המיומנויות השונות. חוזה סילבה ממציא שיטת סילבה גילה  שכאשר נותנים למוח את סביבת העבודה הטובה ביותר הוא פועל במיטבו. סביבת העבודה האידאלית למוח היא סביבה ללא סטרס, כי סטרס הוא האויב מספר אחד של המוח והמשבש העיקרי של פעילותו. המוח פשוט פועל בצורה גרועה כשהסטרס נוכח.

שיטת סילבה מלמדת אותנו דבר ראשון איך להשקיט את דעתנו ולהגיע למצב של רוגע. מוח בסביבה רגועה – פועל הכי טוב!

קורס העצמה אישית של שיטת סילבה וסטרס

הטיפול בסטרס נעשה בארבעה שלבים מקבילים:

  • "ריקון" כל הסטרס שהצטבר (ראו להרחבה את המאמרים להירגע, איך להירגע מלחץ, איך לשחרר סטרס). סטרס מצטבר מאירוע לאירוע ומחריף כל פעם את עוצמת התגובה שלנו. כמה פעמים מצאתם את עצמכם מבוישים או מתוסכלים מהדרך בה הגבתם? כמה פעמים הרגשתם שיכולתם להתנהג בצורה יותר רגועה? סטרס הוא הגורם.
    ברגע שאנו מרוקנים את כל הסטרס שהצטבר… זה כמו לעשות "restart" למוח.
  • העלאת רמת הרגיעה והורדת רמת המתח (ראו אותם מאמרים ) ככל שרמת הרגיעה עולה… רמת הסטרס יורדת… וקשה לנו יותר ויותר לייצר תגובת מתח. ככל שרמת הרגיעה שלנו יותר גבוהה… ככה המוח שלנו פועל יותר טוב.
  • חשיבה חיובית (ראו מאמרים איך לחשוב חיובי וחשיבה חיובית )- מייצרת תנאי עבודה טובים למוח ונותנת לנו להרגיש טוב יותר… כי המוח מפריש חומרים שגורמים לנו להרגיש כך (ולהפך). יתרה מכך… חשיבה חיובית נותנת לנו להתחבר לאופטימיות, משפרת את המוטיבציה שלנו… ומאפשרת לנו לחדד את האינטליגנציה הרגשית שלנו.
  • טיפול באמונות מגבילות והחלפתן במעצימות (ראו מאמר אמונות מגבילות).

קורס העצמה אישית של שיטת סילבה ואמונות מגבילות

הקושי הגדול ביותר בהעצמה אישית הוא לשנות את דפוסי החשיבה השליליים שלנו. הם אלו שתוקעים אותנו במקום ואותם הכי קשה לשנות. הסיבה העיקרית לכך היא שהתרגלנו לדפוסים האלה. ליתר דיוק המוח שלנו כבר התרגל לחשוב בצורה אוטומטית לפיהם וגם לתרגם את הדפוסים האלה לרגשות והחלטות. התוצאה היא שאנחנו תקועים בלופ אינסופי שלא מקדם אותנו. אם יש לנו דפוס חשיבה שלילי, אז מול כל דבר חדש או מול כל קושי, האוטומט שלנו יהיה – "לא יכולים".
לא יכולים = לא מנסים
לא מנסים = לא פותרים
לא פותרים? זאת הוכחה שאנחנו לא יכולים
כל זה מחזק את דפוס החשיבה השלילי ומרחיק אותנו מהתפתחות והעצמה אישית.
לכן מאד חשוב לדעת מהם דפוסי החשיבה שאנחנו מחזיקים בהם.
בשיטת סילבה אנו לומדים לזהות את האמונות המגבילות ודפוסי החשיבה השליליים ומשנים אותם למעצימים. זה מחזק מאד את הידיעה הברורה שאנחנו יכולים. טיפול באמונות מגבילות חשוב מאד להתפתחות האישית שלנו.

המוח לומד להגיע לרגיעה  ומתאפשרת לנו חשיבה בהירה יותר, ריכוז מעולה, זיכרון מצוין ואנחנו יכולים להשתמש טוב יותר ביכולות המוח.

שלב ב בקורס העצמה אישית

לאחר שיצרנו למוח סביבת עבודה מתאימה… אנו לומדים להכיר ולהשתמש בחמשת היכולות המופלאות של המוח… שכל אחת מהן מאפשרת לנו בצורה אחרת התפתחות אישית והעצמה.

קורס העצמה אישית של שיטת סילבה ויכולות המוח

העצמה אישית דורשת בין היתר את הדברים הבאים:

  • לזהות מה המטרות האישיות שלנו בתחומים שונים (המקצועי, הזוגי, החברתי, הכלכלי..)
  • לחקור מה הערכים החשובים לנו
  • להבין את השאיפות והאתגרים שלנו
  • להציב יעדים שרצויים וחשובים לנו
  • ליצור תכנית ברת ביצוע, כדי להגיע ליעדים הללו
  • ולצאת לדרך עם תוכנית עבודה

כאן נכנס קורס שיטת סילבה להעצמה אישית שמלמד אותנו איך לרתום את כוח המוח שלנו כדי להשיג את היעדים הללו ולפרוץ קדימה. הקורס מכיר לנו את 5 היכולות המופלאות של המוח: חשיבה באלפא, גמישות מוחית, אינטואיציה, הוויז של המוח, המוח המרפא (ראה הרחבה במאמר אימון ותכנות המוח)… מאפשר לנו להתנסות בהן, להבין איך להשתמש בכל אחת כדי לקדם את ההתפתחות האישית שלנו, את המטרות והיעדים ששמנו לנו למטרה ולהגיע להעצמה.

קורס שיטת סילבה להעצמה אישית נועד להעצים אותנו על ידי שיפור היכולות המנטליות והקוגניטיביות שלנו באמצעות תוכנית מובנית. הוא משלב טכניקות כמו הדמיה יצירתית, הרפיה ותרגילים מנטליים שמטרתם לעזור לנו לגשת לרמות עמוקות יותר של המוח שלנו. על ידי כך, הוא מאפשר לנו לשפר את יכולת פתרון הבעיות, להגביר את הביטחון העצמי, להפחית מתח ולשפר את הרווחה הכללית. על ידי הבנה ושימוש בטכניקות הנלמדות בקורס שיטת סילבה להעצמה אישית, אנחנו יכולים להרגיש מועצמים יותר ושולטים בחיינו, וזו תחושה נפלאה.

קורס בסיסי בשיטת סילבה להעצמה אישית!

שיטת סילבה פותחת בפנינו את הדלת לנפלאות המוח

ומאפשרת לנו לגייס אותו על כל יכולותיו, כדי ליצור עבורנו

את החיים שאנו רוצים ולחוש רווחה ושמחה.

7,000,000 אנשים בעולם  118 מדינות  ב- 31 שפות כבר נהנים מחיים חיוביים ומוצלחים!

האם גם אתם מעוניינים לפתח את האינטואיציה?

לכוון את המוח למטרות? לייצר שינוי באמונות חוסמות?

ללמוד לחשוב בגלי אלפא ולהתחבר לתת המודע?

יכולת לייצר חשיבה חיובית? לחשוב בגלי אלפא ולהתחבר לתת המודע?

לכוון את המוח למטרות שחשובות לכם? לצמוח ולהתפתח להצלחה?

אז בואו ללמוד אצלינו כיצד עושים זאת

בקורס של שיטת סילבה!

ה מ ר ת ק !

נשמע מדהים נכון?

מוזמנים לדבר איתנו משיטת סילבה ולראות כיצד אפשר לעשות שינוי אדיר בחיים ולהתמודד ולטפל בדאגה שלכם.

לשיחת התאמה ללא עלות תירשם בלינק הבא: https://abcdefgh.ravpage.co.il/sicha?ref=Aa

לפרטים נוספים ולתיאום שיחה התקשרו אלינו:

בטלפון: רפי סילבה 03-6025756, 052-5366133

במייל: silva.liberman@gmail.com

להרשמה למיני קורס במתנה – איך לאמן את המוח שלך להצלחה


למידע על הקורסים והסדנאות שלנו

השאירו פרטים ונציג של מכון סילבה יחזור אליכם בהקדם:



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.