קורס אימון מנטלי, מכון סילבה ישראל
קורס אימון מנטלי

קורס אימון מנטלי

מהו קורס אימון מנטלי?

קורס אימון מנטלי הוא תכנית מובנית שנועדה לשפר ולפתח מיומנויות קוגניטיביות, רגשיות ופסיכולוגיות שונות. מטרת האימון המנטלי היא לשפר את הרווחה הנפשית, הביצועים והחוסן. זה נעשה על ידי לימוד אסטרטגיות וטכניקות לניהול לחצים, ע"י שיפור המיקוד והריכוז, הגברת הביטחון העצמי, פיתוח חשיבה חיובית וטיפוח מיומנויות אפקטיביות לפתרון בעיות. קורסי אימון מנטלי אפשר למצוא בפורמטים שונים, כגון סדנאות, סמינרים, תוכניות מקוונות או מפגשי אימון אחד על אחד.

מהו אימון מנטלי בשיטת סילבה?

את מתנת האימון המנטלי נתן לעולם חוזה סילבה, ממציא שיטת סילבה.
בעקבות המחקרים של סילבה על המוח ועל הדרך בה אנו פועלים… הוא הבין עד כמה החוסן הפנימי שלנו משפיע: על העמידות שלנו בכל מיני מצבים בחיים, על היכולת שלנו להצליח ועל הרווחה האישית שלנו. בהתחלה ייעד סילבה את האימון המנטלי בעיקר לספורטאים… שבתחרויות הספורט השונות ובמשחקים הקבוצתיים מביאים לביטוי לא רק את כושרם הפיזי… אלא גם את העמידות הנפשית שלהם, האמונות הפנימיות שלהם, הערכים ותפישות העולם. ואם הללו לא "זורמים" עם מה שקורה על המגרש… לא יהיה ניצחון, לא יהיו הישגים וגם לא תהיה הנאה.

סילבה הוכיח במחקרים שעשה, עד כמה שחקנים שעוברים גם אימון מנטלי בנוסף לאימון הפיזי משאירים את האחרים מאחור. המאמנים שמימשו את תוצאות המחקר שלו, יכלו ליהנות מהסיפוק בהבאת הקבוצה שלהם או השחקן אותו הם מאמנים להישגים מדהימים ולניצחונות. עד מהרה עוד ועוד מאמנים הוסיפו אימון מנטלי לתוכנית האימונים של השחקנים שלהם והיום כל שחקן וכל קבוצה שמכבדת את עצמה מעסיקה באופן קבוע מאמן מנטאלי.

בהמשך הדרך הבין סילבה עד כמה האימון המנטלי חשוב ביותר לא רק עבור ספורטאים אלא עבור כולנו בכל המסגרות: במקום העבודה, במשפחה ובכלל בחיי היום יום. הוא הוכיח הלכה למעשה עד כמה השיטה שלו – שיטת סילבה (הנלמדת בקורס) מהווה קורס אימון מנטלי לכל אדם שרוצה לקדם את עצמו.

מה כולל קורס לאימון מנטלי בשיטת סילבה?

שיטת סילבה למי שטרם הכיר, היא שיטה להתפתחות אישית ולשיפור עצמי שפותחה ע"י חוזה סילבה בשנות ה-60, ונלמדת כיום ב118 מדינות בעולם. היא מבוססת על הרעיון שלמוח יש את הכוח להוביל אותנו בהצלחה למה שחשוב לנו כדי שיהיה לנו טוב יותר בחיים.  שיטת סילבה מלמדת בין היתר, איך להשיג מצב של מודעות נינוחה ובהירות מנטלית מוגברת, המכונה לעתים קרובות "רמת תודעה אלפא", שבה אנחנו יכולים לנצל את כוח תת-המודע שלנו כדי לבצע שינויים חיוביים (בהתנהגות, באמונות, בהרגלים), להביא לאינטואיציה מוגברת, לחדד את יכולות פתרון הבעיות וניהול המתחים, לרפא את הגוף,לחזק את הבריאות, לשפר את  הזיכרון והריכוז ולהביא לשיפור עצמי. מתרגלים רבים של שיטת סילבה מדווחים כי חוו מגוון יתרונות כולל אנרגיה וחיוניות מוגברות, שינה משופרת והפחתת מתח חרדה ודאגה.

שיטת סילבה היא כמו לפתוח תיבת אוצר של כלים וטכניקות מנטליות, שמנחות אותנו איך להשתמש בכוח המוח שלנו בצורה רגועה וממוקדת למטרות השונות שלנו – ולהצליח. לכולנו יש "צרור מפתחות לפתיחת דלתות שונות" ואנחנו מנסים כל חיינו (אם אנחנו לא מתייאשים)  למצוא איזה מפתח מתאים לאיזו דלת, כדי לפתוח אותה  ושיהיה לנו טוב. אימון מנטלי בשיטת סילבה נותן לנו ביד את ה-מפתח כדי לפתוח את הדלת אל הפוטנציאל שלנו ולהפוך את החיים למדהימים יותר.

מה היתרונות הנפלאים של קורס אימון מנטלי בשיטת סילבה?

תת-מודע חיובי יותר בקורס לאימון מנטאלי

בקורס אימון מנטלי של שיטת סילבה, אנו מכחידים אמונות מגבילות מתת-המודע ומטמיעים אמונות מעצימות במקומן, כדי לפתוח את הדרך ליעד שלנו. בשיטת סילבה אנחנו מאמנים את המוח לזהות אמונות מגבילות (גם כאלה שקופצות למודע בגלל סיטואציה וגם כאשר אנחנו מחפשים אותן באופן אקטיבי)… ואחר כך להכחיד אותה. ברגע שזיהנו אמונה מגבילה… נדע לפרק את החיווט שלה במוח… וליצור חיווט חדש של אמונה מעצימה, שתחליף אותה ותיפתח לנו את הדרך להגיע בהצלחה למטרה שלנו.

כיצד לתפקד מתוך רגיעה בקורס לאימון מנטלי

הלחץ והסטרס הם האויבים הגדולים של המוח ומשבשי התפקוד הכי גדולים שלו. קורס אימון מנטלי של שיטת סילבה, מלמד כצעד ראשון איך להסיר את הסטרס והשפעותיו, להשקיט את דעתנו, להפחית מתח ולהגיע למצב של רוגע… וזאת כדי לאפשר למוח שלנו לעבוד בצורה המיטבית שלו,– סביבה "רגועה"

מיקוד וריכוז ב"יש" בקורס לאימון מנטאלי

קורס אימון מנטלי של שיטת סילבה עוזר לנו לפתח את היכולת למקד את תשומת הלב שלנו במשימה או במטרה ובכל מה שעוזר לנו להגיע אליה. הרבה פעמים אנחנו מתברברים בגלל שכל תשומת הלב שלנו מתרכזת בקשיים, במה שמפריע, בפחדים שלנו. המוח עוקב אחרינו "ומעצים" את מה שאנחנו מתמקדים בו. אז במקום להתקדם אנחנו נתקעים או "זוחלים" בחוסר אונים ודאגה… או שמוותרים ונשארים מתוסכלים וממורמרים. מוח מאומן יודע (בעזרת טכניקה מאד ספציפית) להתכוונן על היעד החשוב לנו להתרכז ב"יש" ולא ב"אין"…  ולהשתמש ביכולות המיוחדות שלו (ויש 5 מהן) כדי לעזור לנו להגיע ליעד.

חשיבה חיובית בקורס לאימון מנטלי

קורס אימון מנטלי של שיטת סילבה, מאפשר לנו בהדרגה לעבור מפסימיות (שמובילה לחוסר תקווה, ייאוש ודיכאון) לתגובה רגשית ניטראלית וממנה בהדרגה לחשיבה חיובית מלאת אופטימיות ושמחה.
חשיבה שלילית תוקעת אותנו במקום.
חשיבה המלווה ברגש ניטראלי מאפשרת להמשיך אבל בלי הרבה מוטיבציה.
חשיבה חיובית מחברת אותנו לחוסן שלנו וליכולת להתגבר על משברים אתגרים ומצבי לחץ.

קבלת החלטות טובה יותר בקורס לאימון מנטלי

בקורס אימון מנטלי של שיטת סילבה נלמד לפתח את הבהירות המנטלית והמיקוד הדרושים כדי לקבל החלטות שקולות, אפילו תחת לחץ. זה שימושי במיוחד במצבים בעלי סיכון גבוה כגון משא ומתן עסקי או ניהול משברים… ובמצבים שהחיים שלנו או אנשים בסביבתנו בסכנה וצריך לקבל החלטות טובות במהירות.

מודעות עצמית מוגברת בקורס לאימון מנטלי

אימון מנטלי עוזר לנו להיות מודעים יותר לעצנו: מה אנחנו חושבים, מה אנחנו מרגישים, במה אנו מאמינים, מה טוב לנו ומה לא, מה היינו רוצים באמת… ואז להתאים את עצמנו ואת ההתנהגות שלנו למחשבות ולרגשות שלנו.

ביצועים משופרים בקורס לאימון מנטלי

קורס אימון מנטלי של שיטת סילבה עוזר לנו לתפקד טוב יותר בתחומים שונים של חיינו ולנקוט בפעולות יעילות יותר.

האימון המנטלי בקורס אימון מנטלי של שיטת סילבה מתבצע באמצעות סדרה של טכניקות ותרגילים שבנויים באופן הדרגתי לשנות את ה"תוכנה" בתת-המודע, לבנות את החוסן המנטלי ולגייס את כל יכולות המוח המופלאות לטובתנו.

המוח שלנו הוא כמו מחשב על, עם יכולות אדירות שרק מחכות להתגלות. קורס בסיסי בשיטת סילבה יפתח לכם צוהר לעולם חדש של אפשרויות, וילמד אתכם כיצד לרתום את כוח המוח שלכם לטובתכם.

הצטרפו למיליוני אנשים ברחבי העולם שכבר נהנים מחיים טובים יותר:

  • הרפיה ושלווה: למדו טכניקות יעילות להתמודדות עם לחץ וחרדה.
  • שינוי אמונות מגבילות: התגברו על מחשבות שליליות ופתחו חשיבה חיובית.
  • הגשמת מטרות: הגדירו יעדים ברורים ותכננו את הדרך להצלחה.
  • חיבור לתת המודע: גלו את הפוטנציאל האישי הטמון בכם.
  • פיתוח האינטואיציה: קבלו החלטות נכונות יותר וסימכו על תחושת הבטן שלכם
  • בריאות מיטבית: שמירה על בריאות תקינה

בקורס תלמדו:

  • טכניקות הרפיה עמוקות: השתחררו מהסטרס והגיבו ברוגע.
  • חשיבה באלפא: רמת מודעות מיוחדת המאפשרת חשיבה אחרת וגישה לתת המודע.
  • חשיבה חיובית: למדו לחשוב חיובי ושנו את האמונות שלכם ממגבילות למעצימות
  • שיפור הזיכרון והריכוז: זיכרו דברים בקלות רבה יותר והתמקדו במשימות.
  • חיזוק האינטואיציה והיצירתיות: פתחו פתרונות חדשניים וחשיבה מקורית.
  • להפעיל את המוח המרפא: שפרו את הבריאות, זרזו החלמה והפיגו כאבים.
  • תכנות חלומות: תזמינו חלום כדי לפתור בעיה או אתגר.
  • תקשורת סובייקטיבית: איך להעביר מסר למישהו אחר בלי לדבר איתו.
  • הדמיות מודרכות: עשו שימוש בכוח הדמיון להשגת מטרות.

הקורס מתאים לכולם:

  • אנשים המעוניינים לשפר את איכות חייהם.
  • מי שרוצה להצליח באתגרים שונים או לפתור בהצלחה בעיות.
  • אנשים שרוצים לשפר את הבריאות ולהתגבר על כאבים פיזיים.
  • מי שרוצה מערכות יחסים טובות עם יקיריו, עם עצמו, עם כסף ועם אחרים
  • כל מי שרוצה להגשים חלומות ולפתח את הפוטנציאל האישי שלו.
  • כל מי שמעוניין לחיות ברווחה ולממש את היעוד שלו.

אל תחכו, הירשמו עוד היום לשיחת התאמה אישית ללא עלות!


למידע על הקורסים והסדנאות שלנו

השאירו פרטים ונציג של מכון סילבה יחזור אליכם בהקדם:



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.