עייפות
כשסובלים מעייפות ואין לנו אפשרות לנוח, שיטת סילבה מציעה טכניקה ממוקדת שמאפשר לך להתגבר על העייפות תוך דקה ולהישאר רענן במשך שעות.
טכניקה פשוטה ומאד יעילה שאפשר להשתמש בה אפילו יותר מפעם אחת ולהוסיף לעצמנו עוד כמה שעות של עירנות.

הטכניקה הזו מומלצת במיוחד לסטודנטים בתקופת מבחנים, שצריכים להישאר ערים ומרוכזים במשך שעות ארוכות.

נדודי שינה
לא מצליח להירדם בלילה? מתעורר פעמים רבות במהלך הלילה או קם מוקדם בבוקר ללא צורך?
קם בבוקר עם הרגשה שלא הספקת לנוח? אם ענית כן, אתה סובל מנדודי שינה! מחסור בשינה עלול לגרום לירידה בתפקוד בחיי היומיום, לעייפות, קשיי ריכוז, כאבי ראש ועוד.
לכן,כל כלך חשוב לטפל בנדודי השינה.

ידוע שכ- 95% מהאוכלוסייה סובלים בשלב כלשהו בחיים מבעיה בשינה, וכ-15% סובלים מנדודי שינה כרונית.

"שיטת סילבה" מציעה טכניקה ייחודית כדי להיכנס לשינה טובה יותר בזמן קצר, שתאפשר לך לישון טוב במשך כל הלילה בלי צורך להתעורר במהלכה ולקום בבוקר יותר רענן ועם הרגשה שהספקת לנוח.

 

בוגרי שיטת סילבה מספרים:


למידע על הקורסים והסדנאות שלנו

השאירו פרטים ונציג של מכון סילבה יחזור אליכם בהקדם:



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.