במצבי מתח אתה מתפקד פחות טוב: אתה עצבני, חסר סבלנות, מתעייף בקלות, חסר ריכוז, מתרגז מהר וקשה לך יותר לתקשר עם הסביבה.

לתפקד מתוך רגיעה יכול לשנות את חייך!
מתי אנו חווים לחץ? כשחיינו עוברים שינויים (גיוס לצבא, קבלה למקום עבודה חדש, לימודים / מבחנים, נישואין / גירושין, לידות, יציאה לפנסיה והרשימה עוד ארוכה),
כשיש קשיים שונים (כמו התמודדות פיננסית, קושי ביחסים אישיים, כשיש מספר מטלות שצריך לבצע בפרק זמן קצר…),
כשאנו לא עומדים בציפיות (הן שלנו והן של אחרים) ובעיקר כשהראש מלא במחשבות מטרידות ודאגות.

במצבים כאלה, אנו לא מסוגלים להתרכז בשום דבר, מלבד הקושי, הדאגות והמחשבות המטרידות.
הראש שלנו מלא בהם. כתוצאה מכך אנו מגיבים בקוצר רוח ובחוסר סבלנות.

התסכול שלנו עצום כי רוצים למצוא פתרון, לצאת מהלחץ, להיות שוב בשקט – אבל אנחנו שוב ושוב חוזרים כל הזמן למה שמטריד אותנו ולא מצליחים לתפקד.
אם המצב הזה נמשך זמן רב זה מתחיל לפגוע בבריאות שלנו (כמות גדולה של אדרנלין, קורטיזול גבוה, פעימות לב לא סדירות, לחץ דם גבוה ועוד).

אז מה אפשר לעשות? איך אפשר להתמודד עם המתח?
אחד הכלים החזקים ביותר להשיג זאת היא ההרפיה. כל אחד יכול ללמוד להגיע להרפיה וליהנות מתוצאותיה.

בקורס של "שיטת סילבה" אנו לא רק מלמדים הרפיה. אנו גם מלמדים איך להגיע באמצעותה למצב רגיעה מיוחד.
במצב הרגיעה המיוחד הזה אנו חווים:
הרפיה גופנית – מצב שבו אין שום מתח מיותר בגוף או בשרירים
רגיעה שכלית – מצב בו נטרלנו דאגות ומחשבות שליליות
כניסה למצב "אלפא" – בו אנו מאד מרוכזים, ממוקדים, החושים שלנו מחודדים ואנו יכולים לכוון את המוח לכיוון הרצוי לנו.

במקום להרגיש לחץ, תסכול או חוסר אונים, נביא את עצמנו למצב שיאפשר לנו לשנות את הרגשות השליליים ולצאת לפעולה.
בנוסף, נלמדת בקורס טכניקה מיוחדת להתמודדות עם לחץ. אנו לומדים איך במצב של לחץ להיכנס מיד ומבלי לעצום עיניים למצב רגיעה מיוחד ולהגיב ממקום רגוע ומאוזן.
זה מאד חשוב, כי הרבה אנשים במצב של לחץ רק נלחצים, מלחיצים את כולם והתגובות שלהם לעיתים קרובות מחמירות את המצב.

אנחנו מזהים מיד מצב של לחץ, כי גם הגוף שלנו מגיב בשינויים מידיים.
ישנם אנשים שעלולים להרגיש לחוצים כי:
– עסוקים מדי כל הזמן ולא לוקחים להם פסק זמן.
– סובלים ממחלה במשך תקופה ארוכה
– בעלי גישה בסיסית פסימית
– מרבים להתרגז ולהתפרץ
– חיים בחשש ובפחד (בגלל מצב כלכלי, מחלה, מערכות יחסים, מצב חברתי, זוגי…)

כשאתה לומד להגיע למצב רגיעה מיוחד, התפקוד שלך משתפר, אתה יותר מרוכז, הקשר שלך עם עצמך ועם אחרים טוב יותר ואתה אדם יותר רגוע.

לרגיעה גם השפעה על היבטים רבים באישיות:
– פחות אימפולסיביות ופחות מצבי – רוח משתנים.
– שליטה גדולה יותר על אירועים חיוביים ואירועים שליליים בחיים.
-שיפור בהערכה העצמית. ההרפיה מחזקת את הביטחון העצמי ותחושת הערך שלך.

 

אם כיום אתה סובל ממתח, דאגה או לחץ מכל סיבה שהיא – אל תחכה!
המתח לא עושה לך טוב!

 

לקוחות מספרים:


למידע על הקורסים והסדנאות שלנו

השאירו פרטים ונציג של מכון סילבה יחזור אליכם בהקדם:



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.