לימודים

רוצה להצליח בבגרויות?

מבחני הבגרות הם, ללא ספק, עבור רבים מאיתנו מבחנים מלחיצים ביותר. כולם רוצים להצליח בהם אך לא כולם יודעים איך. מי לא היה מוכן להספיק ללמוד את החומר בחצי מהזמן שזה לוקח לו בדרך כלל ועוד לזכור אותו היטב.

מי לא היה מוכן שיהיה לו סימן שיחזיר אותו לריכוז כשדעתו מוסחת. מי לא היה רוצה לדעת איך להתמודד עם המתח הגואה או עם ה"בלקאאוט" כשהוא מופיע. לא פשוט – אבל בהחלט אפשרי. שיטת סילבה לבני נוער נותנת לך את הכלים לכך. התחלת ההצלחה במבחן מתחילה הרבה לפני שאתה רואה אותו. היא מתחילה בראש שלך, במה שאתה אומר לעצמך. נבחן שאומר לעצמו: "לא יודע אם אני אפילו יעבור" " אני לא אספיק את כל כמות החומר הזאת" "החומר הזה קשה לי מדי" "אני בטוח נכשל" " אני לא מבין כלום"... הוא נבחן שכבר התחבר לכישלון. גם אם ההיסטוריה שלך לא רצופה בהרבה הצלחות – אתה מאמץ לך גישה אחרת – גישה שמובילה להצלחה. בשיטת סילבה לבני נוער שמים דגש על הגישה החיובית בלי להתעלם מהקשיים או הנתונים העובדתיים.

השלב הבא הוא שליטה בחומר. לכל אחד יש את שיטות הלמידה שלו ואת הקצב האישי שבו הוא מבין ומטמיע את החומר הנלמד. השיטה לא מתיימרת להתערב בתחום הנ"ל, יחד עם זאת היא כן נותנת לך כלים כדי שתצליח במשימה. איך להיות רגוע ומרוכז בזמן הלמידה – כי מתח מפריע מאד לקלוט את החומר, איך לזכור את הכל ביתר קלות – כדי שאפשר יהיה לשלוף זאת בזמן המבחן, איך להקשיב להרצאות ולזכור את תוכנם, להפעיל סימן מיוחד כשדעתך מוסחת ולהצליח לשלוט בחומר בחצי מהזמן שהיה לוקח לך.

הגענו למבחן עצמו. הצלחה בכל מבחן שהוא תלויה ברמת הריכוז שלך, במידת המתח בה אתה נתון, בשליטה שלך בחומר, בהבנה שלך את השאלות, ביכולת שלך לארגן את המידע לכדי תשובה מתאימה ובהספק. שיטת סילבה מלמדת מגוון של טכניקות כדי להצליח יותר במבחנים. קודם כל לומדים כיצד להפיג את המתח ולהיכנס למצב רגיעה מיוחד המאפשר לך להיות מרוכז, ממוקד ומסוגל להתמודד עם לחץ או בלקאאוט במידה והוא מופיע. בנוסף לכך אתה לומד טכניקות שיעזרו לך להשתמש טוב יותר בזיכרון שלך ולשלוף את כל המידע הנדרש (שלמדת), כך שתענה על כל המבחן. כמו כן לומדים טכניקה מיוחדת כדי להצליח במבחן.

בפייסבוק

מתנה-תרגיל לרגיעה "הפסקת 12 הדקות"

לקבלת התרגיל מלא את הפרטים הבאים
מייל
שם
טלפון

התרגיל ישלח אליך לתיבת הדואר